top of page
Zoeken
  • healthyme20

Farfalla, liefde op eerste gezicht! (deel 1)

Nadat ik me ingeschreven bij verschillende MLM bedrijven die etherische olieen in het assortiment hadden kwam ik tussentijds ook in aanraking met verschillende andere merken en kreeg ik ook tijdens de lessen bij Fytarom steeds meer informatie over de kwaliteit en certificering, over inhoudstoffen en werking van etherische olieen. Ik raakte steeds meer geinteresseerd en werd steeds kritischer. Het werdt voor mij steeds duidelijker dat ik een andere koers moest gaan varen, Uiteindelijk koos ik voor Farfalla. Trots ben ik nu nog steeds op de samenwerking...


Farfalla is een familiebedrijf dat in 1982 werd opgericht en inmiddels wordt geleid door de 2e generatie. Farfalla kenmerkt zich door het gebruik van uitsluitend natuurlijke ingrediënten van topkwaliteit in aromatherapie producten en biologische cosmetica, maatschappelijke betrokkenheid en langdurige partnerschappen voor biologische teelt over de hele wereld.

Farfalla is opgericht in 1982 met een missie: ontdekken hoe gezondheid, een evenwichtige geest en natuurlijke schoonheid een harmonieuze eenheid met de natuur kunnen vormen.

De oprichters van Farfalla, jong en avontuurlijk, waren pioniers op veel gebieden en probeerden dingen die in de jaren 70 nog exotisch waren: ze beoefenden yoga en macrobiotiek en produceerden hun eigen tofu en kombucha, altijd met gezondheid, ecologie en innerlijke rust als belangrijkste pijlers.

Natuurgeneeskunde was een zeer belangrijk onderdeel van hun dagelijks leven en zo kwamen ze in aanraking met essentiële oliën. Ze kwamen in contact met mensen over de hele wereld die hen leerden hoe planten en hun toepassingen lichaam en geest in balans konden brengen. Hun bijzonder doeltreffend effect op gezondheid en welzijn hebben de oprichters sindsdien nooit meer losgelaten.

Op dit moment vertrouwen meer dan 700 instellingen en ziekenhuizen in Zwitserland op de producten van Farfalla, marktleider voor meer dan 30 jaar in dit land voor aromatherapie en aromatherapieproducten.

De verhouding prijs-kwaliteit, de certificeringen en hun manier van handel identificeer ik ook met mijn doelen en keuzes als ondernemer en mens, natuurliefhebber, moeder en vrouw.

Over hun certificering en hun visie in mijn volgende blog...

Lief dat je leest...


Met vriendelijke groet,


Adina

29 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page